4.04.2012

Letter for your love


Dear Love,


Maybe you're already in my life but neither of us knows it...
In reality who doesn't know anything is you! You may suspect of my feelings for you...and I suspect of your feelings for me. I'm not sure of what exactly you feel for me, if it's just a very strong friendship, if you act like this with everyone or if I really am a "special person" for you that could be more than a friend.
But I end up doing nothing for fear of hurting myself. I still have scars from the last time I fell in love with someone, even though nowadays they don't hurt anymore, they are there to remind me of what could happen if  things don't work out.

Hopefully that fear will go away soon, before it is too late and for some reason you fall in love with someone else without me ever having the chance to tell you how I feel...
Despite having desired that you drowned in the kitchen sink...more than once...you touched me so much! It was such a long time since the last time I knew someone so unique as you, who let me unafraid to be myself, who makes me uncomfortable but in a good way, who also enjoys doing fatty things, who listens to me, who cares about others, who I want in my life forever...
Probably you will never read this letter,but if by chance this happens you will know it is for you, because like I said: you are unique!!!


Thanks for making me fall in love for you,
Lígia


Querida Paixão,

Talvez você já esteja na minha vida só que nenhum de nós sabe disso ainda...
Na realidade quem não sabe de nada é você! Pode ser que você suspeite dos meus sentimentos por você...e eu suspeito dos seus sentimentos por mim. Não tenho certeza do que exatamente você sente por mim, se é só uma amizade muito forte, se você é assim com todo mundo ou se eu realmente sou uma "pessoa especial" pra você e que pode ser mais do que amiga.
Mas acabo não fazendo nada por medo de me machucar. Ainda tenho cicatrizes da última vez que me apaixonei por alguém, apesar de hoje em dia elas não doerem mais, elas estão lá pra me fazer lembrar do que pode acontecer se as coisas derem errado.
Espero que esse medo passe logo, antes que seja tarde demais e por algum motivo você se apaixone por outra sem eu nunca ter a chance de te contar o que penso...
Apesar de já ter desejado que você se afogasse no kitchen sink...mais de uma vez...você me marcou muito! Fazia tempo que eu não conhecia alguém tão único quanto você, que me deixasse sem medo de ser eu mesma, que me deixa sem jeito but in a good way, que também gosta de fazer gordisses, que me escuta, que se preocupa com os outros, que eu quero que esteja na minha vida pra sempre...
Provavelmente você nunca vai ler esta carta, mas se por acaso isso acontecer vai saber que ela é pra você, porque como eu disse: você é único!!!

Obrigada por fazer eu me apaixonar por você,
Lígia




No comments: