4.12.2012

Letter for your best friend

Dear Best Friends,


Writing this letter addressed to only one person is simply impossible for me. I guess I'm one of those lucky people who can have more than one best friend.
Each one of you is unique! I met each one of you at different periods of my life, in different circumstances and somehow managed to carry your friendship with me as the years passed by. I can only thank you very much for being my friends!!!
You were always beside me in the happiest and most miserable time I've had. I know it's cliche to say it, but you are the family I chose for me...I love every single one of you and I really miss you when you're not around!
We understand ourselves just by looking; we have "transmission of thoughts"; we don't need to ask what is wrong, we just know...When I'm happy or sad you are the first ones that I wanna talk and be with.
Know that I'll never leave you aside because of some "love"...relationships end, but best friends are forever!


Thank you for giving more meaning to my world!
I'm here for absolutely everything you need,


Lígia




Queridos Melhores Amigos,

Escrever esta carta direcionada a uma única pessoa é simplesmente impossível para mim. Acho que sou uma daquelas pessoas sortudas que consegue ter mais de um melhor amigo.
Cada um de vocês é único! E eu os conheci em períodos diferentes da minha vida, mas só tenho que agradecê-los por serem meus amigos!
Vocês sempre estiveram ao meu lado nos momentos mais felizes e mais tristes. Sei que é clichê falar isso, mas vocês são a família que eu escolhi pra mim...amo cada um de vocês e sinto muita falta quando não estão por perto!
Nos entendemos apenas pelo olhar; temos transmissão de pensamentos; não precisamos perguntar o que está errado, apenas sabemos...Quando estou muito feliz ou triste vocês são as primeiras pessoas com quem eu quero falar e estar.
Saibam que nunca vou deixá-los de lado por causa de um "amor"...os relacionamentos acabam, mas os melhores amigos são pra sempre!!!

Muito obrigada por darem mais sentido ao meu mundo!
Estou aqui para absolutamente tudo o que precisarem,

Lígia

No comments: