8.02.2011

New in: SHOES!!!!

Just like any other girl in the world I'm addicted to nail polish and of course: SHOES!!!!
These babies are the newest ones in my "collection"...
Santa Lolla is one of my favorite brazilian brand of shoes, they fit so perfectly 
I have no idea of wich one I like more...
My mom bought these lovelies for me to go to a wedding...I'll try to take some pictures of my look!

And these babies I bought one day that I went to the mall...when I saw them I couldn't resist!!!
They are so cute and comfy...definetely may new favorite flats!!!

Tradução:
Como qualquer garota eu sou viciada em esmaltes e lógico: SAPATOS!
Essas belezinhas são as mais novas aquisições para a minha "coleção"...
A Santa Lolla é uma das minhas marcas de sapatos brasileira favorita, os sapatos de lá tem a forma que fica melhor no meu pé, o que faz com que os sapatos de lá sejam suuuuuuper confortáveis...
Eu não faço idéia de qual desses dois eu gosto mais...

Peep toe pumps: Minha mãe comprou essas gracinhas para eu usar em um casamento...vou tentar fotos do look!
Skull flats: Essas sapatilhas eu comprei um dia que eu fui ao shopping...não resisti levá-los para casa quando vi!!!
Elas são tão fofas e confortáveis...com certeza serão minhas sapatilhas favoritas!!!







No comments: