1.11.2010

Step by step they walk on the line

Yesterday I went to the cinema with my parents to watch Sherlock Holmes. I loved the movie, it's really good and Jude Law is so gorgeous!!!!
And today me and my mom went to the mall just to walk a bit...It was fun! I like to go out with her...=]
I bought new summer pijamas, an ecobag and new blotting powder...I needed those basic stuff...hahaha

Ontem eu fui ao cinema com os meus pais assistir Sherlock Holmes. Eu amei o filme, é muito bom e o Jude Law é lindo!!!!
E hoje eu e a minha mãe fomos ao shopping só pra passear um pouco...Foi divertido! Eu gosto de sair com ela...=]
Eu comprei uma camisola, uma ecobag e pó compacto...estava precisando dessas coisinhas básicas...hahaha


And this is what I wore/E foi isso oq eu usei:



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Guess tank top//Khelf Vest//TNG cutoff jeans shorts//Puma bag//Nádia Kaz sandals//Rubber Duck sunnies//Chilly Beans watch//my mom's ring//Tanas bracelet//vintage army necklace

regata Guess//colete Khelf//short jeans TNG//bolsa Puma//sandália Nádia Kaz//óculos escuros Rubber Duck//relógio Chilly Beans//anel da minha mãe//pulseira Tanas//plaqueta do exército do meu avô

And I have two more news:
1st- I bought a Barbie diary on Friday...it's so cute and it's scented!
2nd-Last Tuesday I made a nose piercing!!!!

E eu tenho mais dua novidades:
1ª-Eu comprei uma agenda da Barbie na sexta-feira...é tão linda e perfumada!
2ª-Terça passada eu fiz um piercing no nariz!!!!!
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Now, as always here it is the music of the day:
Agora, como sempre aqui está a música do dia:

No comments: