1.02.2010

12.31.2009


Day 127, upload feito originalmente por ANP (Ashlee Nicole Photography).

I know that last few months I've been a horrible blogger...my last post was in November! Very long time ago!!!
But it was for a good cause: I was studying like crazy to get into university...so I didn't have time for nothing at all...=/
And surprise surprise: I GOT IN!!!!!!!
=]

So here are some pictures I took at New Years Eve:


Eu sei que nos últimos meses eu fui uma péssima blogueira...meu último post foi em Novembro!
Ou seja: há muito tempo atrás!!!
Mas foi por uma boa causa: eu estava estudando pro vestibular...então não tinha tempo pra absolutamente nada...=/
E surpresa surpresa: EU PASSEI!!!!!!!!!
=]

E aqui estão algumas fotos do meu Ano Novo:


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


And from now on I promise I'll try to post more frequently...XD

E de agora em diante eu prometo que vou tentar postar com mais frequencia...XD

No comments: